Сервис для
сео - оптимизаторов

Найди ошибки на сайте
Ошибки мешают продвижению сайта
Исправь ошибки на сайте
Сайт без ошибок продвигать легче
Получи новых клиентов
Новые клиенты принесут больше прибыль

Ремонт АКП - всі подробиці - журнал За кермом

  1. Розглядаємо основні несправності автоматичних коробок і вивчаємо технології їх відновлення - те, про...
  2. ПЕРЕЛИВАННЯ КРОВІ
  3. Інтенсивна терапія

Розглядаємо основні несправності автоматичних коробок і вивчаємо технології їх відновлення - те, про що потрібно знати кожному автовласнику перед візитом на сервіс.

Перегрів автоматичної трансмісії призводить до механічних пошкоджень багатьох її елементів.

Незважаючи на технічну складність автоматичних коробок, виробники ніколи офіційно не забороняли їх відновлення - на відміну, наприклад, від двигунів або рульових рейок. Тому до цього часу для трансмісій доступні оригінальні запчастини та замінники, а також заводські керівництва по ремонту. Більш того, в гарантійний період самі дилери проводять відновлення агрегатів або відправляють їх в профільні організації. У Росії професійним ремонтом автоматів займаються вже майже двадцять років.

Що болить

Автоматична коробка - по суті, виконавчий агрегат. Його нормальна робота безпосередньо залежить від справності двигуна і його системи управління, включаючи окремі датчики. Тому при виникненні будь-яких нарікань потрібно провести вдумливу діагностику, щоб переконатися, що причина дійсно в коробці.

За наявністю апарату для мийки деталей можна судити про рівень професійної ремонтної майстерні.

Наприклад, часто до ривків і ударним перемикань автоматів призводять несправності датчика масової витрати повітря або датчика положення дросельної заслінки. При цьому зазвичай навіть не загоряється лампа Check Engine. А якщо в пам'яті все ж є коди помилок, то вони запросто можуть вказувати на несправність будь-яких елементів коробки, які фактично в повному порядку, - це наслідок збоїв в системі управління двигуном. Щоб докопатися до істини, потрібно підключати комп'ютер і відслідковувати параметри роботи датчиків і виконавчих механізмів мотора через реєстратор даних. Правильно інтерпретувати показання може тільки досвідчений діагност.

На ринку є ремкомплекти для гідроблоків. Зношені порожнини для соленоїдів растачивают і встановлюють в них втулки під номінальний розмір. На жаль, успішно ремонтуються таким способом лише деякі коробки.

Головний соленоїд (EPC), який регулює загальний тиск в гідросистемі, при капітальному ремонті автомата бажано міняти на новий. Це стане гарною підстраховуванням, а витрата складе невелику частину загальної вартості відновлення.

Ще одна причина ударних перемикань - знос опор двигуна і коробки. Сильніше несправність проявляється на машині, що стоїть, коли водій перемикає селектор з «нейтрали» в «драйв» або «реверс». Не варто відразу грішити на автомат і при появі сторонніх шумів. Найчастіше винуватцями характерного трансмісійного гулу стають, наприклад, ступичні підшипники.

Після відсівання сторонніх дефектів переходять до діагностики власне автомата. Потрібно визначити причину несправності: механічний знос елементів коробки або проблеми в системі управління? Від цього буде залежати спосіб ремонту. При поломки механіки агрегат доведеться знімати з автомобіля і повністю розбирати, а електрику можна перемогти, обмежившись демонтажем піддону і гидроблока.

Якщо барабан почорнів від роботи стрічкового гальма, це ще не свідчить про його критичному перегрів. Найчастіше після вимірів робочу поверхню деталі шліфують - і вона довго служить вірою і правдою.

Найчастіше гідротрансформатори віддають на відновлення в спеціалізовані фірми. Вузол повністю розбирають і ремонтують, проводячи фінішну балансування.

Механічний знос деталей, наприклад фрикційних дисків, проявляється при русі з прогрітій коробкою. А все збої в роботі на холодну свідчать про несправності в системі керування трансмісією. Тут винуватцем може бути і блок управління автоматом.

поглиблена комп'ютерна діагностика локалізує пошук несправностей в електриці. Досвідчений майстер за відхиленнями в показаннях датчиків або роботі виконавчих механізмів може знайти справжнього винуватця. Адже іноді помилка по одному з соленоїдів в гідроблоків виникає через несправність блоку управління коробкою.

Матеріали по темі

Замір загального тиску масла в автоматі - додаткова перевірка системи управління. Вона допомагає виявити несправності головного регулюючого соленоїда або збій в мізках трансмісії. За виміру тиску можна побічно судити і про продуктивність насоса. Але якщо машина хоч якось пересувається, то цей вузол справний.

Стан мастила дасть уявлення про загальний механічному зносі автомата. Якщо масло має характерний горілий запах і чорний колір і при цьому є відчутні проблеми в роботі коробки, то серйозний ремонт неминучий. Критичне зниження рівня масла від максимальної позначки - півлітра. Цього достатньо для появи горезвісних ривків і стусанів при перемиканні передач.

Додаткова перевірка - так званий Столл-тест (stall-test). Утримуючи педаль гальма, щоб автомобіль не зрушив з місця, селектор переводять в положення «драйв» і короткочасно підвищують до середніх обертів двигуна. При цьому повинна спрацювати «відсічення». Якщо ж обороти ростуть далі, значить в головному пакеті фрикционов є витік тиску масла і вони прослизають. Всупереч розхожій думці, це не означає, що стерті диски. У такий витоку є маса інших причин. І зазвичай цей тест провалюють автомати, які знаходяться на останньому подиху - коли автомобіль насилу пересувається.

ПЕРЕЛИВАННЯ КРОВІ

З заміною масла в автоматі іноді йдуть і деякі несправності - але тільки на час. У нового масла краще миючі властивості, воно може прочистити, наприклад, засмітився соленоїд. Тільки цей бруд неодмінно осяде в іншому місці гідросистеми і, швидше за все, виведе з ладу інший вузол. У будь-якому випадку, якщо в коробці з'явилися численні продукти зносу, які вже вплинули на її роботу, заміна масла тільки відстрочить момент, коли автомат доведеться ремонтувати.

Інтенсивна терапія

Частина елементів автомата підлягає беззастережної заміни при ремонті - це витратні матеріали, на яких не можна заощаджувати. Деякі деталі і вузли при виході з ладу потрібно обов'язково замінювати новими, але більшість можна успішно відновлювати або сміливо використовувати замість беушні запчастини. Все залежить від конкретного елемента, характеру механічних пошкоджень і ступеня зносу.

Управління автоматом закладено в окремий модуль або «мізки» двигуна - в залежності від моделі машини. У спеціалізованих фірмах успішно справляються з відновленням цих пристроїв. Окремий модуль може бути вбудований в корпус коробки або встановлений в салоні автомобіля. У будь-якому випадку блок знімають, чи не демонтуючи агрегат.

Магніти гидроблока при електричної або механічної несправності змінюють - ремонту вони не підлягають. Коли в них потрапляють продукти зносу, їх можна спробувати промити, але ця процедура не завжди допомагає. Надійніше замінити соленоїди новими. Всі вони доступні як окремі запчастини. Для доступу до гідроблоків досить зняти піддон (якщо він передбачений конструкцією) або один з характерних кожухів на корпусі агрегату.

На автоматах деяких моделей неможливо домогтися правильної роботи нового пакета фрикційних навіть при використанні оригінальних запчастин. Тому іноді майстри замовляють новий барабан в зборі з дисками.

Шестерні планетарного ряду при щадить експлуатації ходять довго. Тому можна сміливо купувати відповідні беушні деталі, економлячи серйозні гроші.

Матеріали по темі

Гідроблок перебирають, ретельно промиваючи всі деталі і замінюючи все прокладки. Механічного зносу і пошкоджень схильні тільки установчі колодязі для соленоїдів. Спочатку вони циліндричні, тобто в перерізі мають окружність, але з часом вона перетворюється в еліпс, через що відбувається витік тиску масла. В основному така вироблення виникає на солідному пробігу або через присутність в мастилі великої кількості продуктів зносу, які не затримуються фільтром. Ремонту підлягають тільки незначні поверхневі подряпини: їх зашліфовивают дрібнозернистої пастою. Якщо в наявності еліпс або глибокі задираки, гідроблок рекомендують оновити. Деякі спеціалізовані компанії ремонтують подібні пошкодження, але така деталь довго не живе. Посадочні поверхні для соленоїдів мають високий клас обробки - поверхня складно відновити у внезаводскіх умовах.

Гідротрансформатор розпилюють і проводять огляд всіх елементів. За замовчуванням змінюють фрикційні накладки механізму блокування. При їх критичному истирании продукти зносу потрапляють в труться поверхні трансформатора і значно скорочують їх ресурс. Крім того, стружка проникає і в інші вузли автомата. Іноді через це руйнуються підшипники гідромуфти, на її колесах утворюються задираки і навіть поломки лопатей. Ці елементи неможливо відремонтувати - тільки заміна. Благо можна використовувати беушні деталі. Правда, настільки серйозні ушкодження відбуваються нечасто, зазвичай ремонт зводиться до заміни фрикційних.

Помилка в тексті? Виділіть її мишкою! І натисніть: Ctrl + Enter

Потрібно визначити причину несправності: механічний знос елементів коробки або проблеми в системі управління?
Помилка в тексті?